dimarts, 30 de desembre del 2008

L'XTEC, una bona eina


Segurament, molts de vosaltres no coneixieu el portal XTEC abans que el meu grup i jo l'expliquéssim a classe de NTAE.

Personalment, hem va sorprendre la gran quantitat d'informació relacionada amb el món de l'educació que hi podem trobar i a la gent a la qui va adreçada aquest portal que són tant a mestres com a alumnes com, fins i tot, mares i pares.

Per mi, l'experiència de fer el treball sobre l'XTEC i explicar als meus companys el que hi poden trobar en cadascuna de les parts que té aquest portal m'ha servit per conèixer un nou recurs, una nova eina educativa a la qual puc i podré recórrer sempre que ho necessiti.

També, vam crear un vídeo que permet conèixer l'opinió i la utilitat que li donen a aquest portal dos professors de Magisteri de la Universitat , en Jorge Corderch (professor de NTAE) i l'Antoni Miralpeix (professor de música) , al mateix temps que transmet un conjunt de valors amb els quals hem pensat que l'XTEC se sent identificat.




De totes maneres, us invito a conèixer tots els recursos que ofereix la pàgina de l'XTEC d'una forma ràpida i esquemàtica a través del bloc que vam crear el meu grup i jo per poder fer l'exposició a classe (feu clik aquí).

També us animo a què doneu la vostra opinió o féssiu algun comentari i/o aportació del que us ha semblat el portal XTEC , el nostre vídeo..i de la utilitat que penseu que pot tenir aquest recurs per nosaltres com a mestres.