dijous, 15 de gener del 2009

Com a conclusió...

Ara que he dedicat un temps a pensar en l'evolució de l'assignatura i quedar-me amb una idea general d'ella m'ha vingut el cap com va ser el primer dia de "caòtic".


Primer, perquè vaig començar les classes més tard que la resta i això va fer que em perdés la introducció, la base de l 'assignatura per poder treballallar al llarg del quatrimestre ( la creació de l'adreça del bloc, de la compte de google i l'explicació de les seves diferents aplicacions..).
A més, arribo el meu primer dia a classe i em posen a l'ordinador del profe.. I a tot això, que els continguts de l'assignatura eren nous per mi..


I tot això, en conjunt va fer que al principi, em resultés difícil de seguir el ritme de la classe.
Però, poc a poc vaig anar aprenent com funcionava tot, i em vaig adonar que no era tant complicat com em semblava.


Puc dir que és una assignatura diferent ja que:
  • Té un contingut innovador i com he pogut comprovar a les pràctiques, molt actual amb la realitat que es viu a les escoles.
  • Han sigut unes classes que han requerit la nostra implicació diària (actualitzant el bloc cada setmana..) i participant amb amb els continguts de classe ( amb les exposicions dels treballs, amb el fòrum..).

Aquest fet, el valoro molt positivament ja que cada dia surts de classe pensant que has après a fer una cosa més.

  • Ha sigut una assignatura amb la qual he après maneres diferents i útils de treballar (amb el googledocs,amb els formularis,..)
  • Els blocs m'han ajudat a conèixer una mica millor els meus companys: conèixer la seva opinió sobre temes d'actualitat educativa, sessions fetes a la classe de NTAE,...


En definitiva, valoro molt positivament aquesta assignatura ja que crec que en podrem treure molt de profit!